2011-10-19



Social Distortion - Machine gun blues


Åh, satan va jag vill spola tillbaka tiden några månader. Vara tillbaka på Le Trianon i Paris och se Social Distortion igen... Fruktansvärt svettig, men otroligt lycklig! "Machine gun blues" inledde för övrigt senaste avsnittet av Sons of anarchy, därav nostalgin. Och för er som följer SoA vill jag bara vädra en grej som jag tänkt på sedan säsong ett; Jag hatar Clay! Han är inte bara elak..han är ful också. Noll sympati för den mannen. Juice och Ope däremot har mitt fulla stöd, haha.

Det är fullt ös medvetslös på verklighetsflyktsfronten just nu. Glor på film efter film efter serie efter film. På kort tid har jag manglat igenom följande:
- Säsong 1+2 av The real L word
- Black swan (skitskum)
- Boondock Saints 1+2
- Gnomeo & Julia (kattskrället diggade dom små tomtarna)
- Dinner for schmucks
- Friends with benefits
- Coco Chanel
- x antal avsnitt av SoA...
- ..och säsongspremiären av The walking dead
När jag inte glor på film plöjer jag igenom boken om
Nancy Spungen, "Inte som andra döttrar". Grymt bra är den!

  
Jag äter chirre med min "strong hand" (ni har väl sett Scary movie?!). Tiggarn sitter å glor, som vanligt. Hon är söt, men hon får inget. För då blire kattkräks på min nya dyra matta och det gillar jag inte.

Whit i "The real L word". Skulle jag nånsin bli bi eller lebb så tar jag planet till LA och raggar upp den där bruden, haha. Jag tror vi hade kommit rätt bra överens.


Igår dök den upp igen...den dubbla regnbågen. Jag tog en bild och Anton googlade vad det betydde; "According to Feng Shui writer Lillian Too, a double rainbow is a sign from the cosmic Universe that you are about to have something great fall into your lap, and that one good thing will lead to another." Bring it on!


Jävligt kluven inför morgondagen. Men vi får se vad som händer den här gången... Femte gången gillt?

Vad tycker du?

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback