2011-10-25



Timber Timbre - Do I have power



Hey! Jag är på semester...från mig själv. Det är iallafall så det känns. Dag två på piller och jag är mest bara trött och känner mig febrig med molande huvudvärk. Lite skakis också. Jag hoppas det förblir den här lightvarianten av biverkningar, för då pallar jag nog att jobba som vanligt. Det är planen, har alltid varit planen. Att funka som vanligt.

Semester alltså. Ingen ångest, ingen oro. Tankarna finns kvar men jag tar dem med en axelryckning. Skönt och skumt på samma gång. Och ni som visar att ni finns till hands ska veta att jag inte klarat mig utan er. ♥
Idag kom Malin förbi några timmar å hängde med mig i soffan. Skönt med sällskap. Jag slängde ihop varsin hallonsmoothie och vi prata om allt möjligt.



Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Tabletter löser ingenting..

2011-10-29 @ 13:28:52
Postat av: Marlene

Jag vet, men för tillfället kan jag inte annat än njuta av att slippa känna ångesten. Har inte många andra val verkar det som

2011-10-29 @ 15:28:25

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback