2011-09-21



Bring me the horizon - Chelsea Smile


Som sagt, det finns alltid en tanke bakom låtvalet


Jobbdag nr 6 av 6 betades av idag och nu ser jag fram emot fyra dagar ledigt! Väskan är packad och senaste avsnittet av Sons of anarchy är nerladdat så jag har nått att glo på när jag sitter på tåget. Jag längtar hem! Satan va jag saknar min familj (som kommer få tillökning i början på nästa år!!!).
Imorgon ska jag kika in hos syrran och leka med Leon tänkte jag. Sen hoppas jag på att få kura upp mig i soffan mellan mamma och pappa framför TV:n. Bland det bästa jag vet!
 
Eftersom det bara regnat senaste månaden (månaderna?!) så gick jag å köpte mig ett par stövlar. Lite för dyra kanske, men jag kan inte hjälpa att
Replay gör snygga pjucks?! Tycker jag förtjänat dem med tanke på hur många år av mitt vuxna liv som jag gått runt med blöta fötter!



Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Skönt att åka hem för dig!



Dom där stövlarna förtjänade du mer än väl då du fått plaska runt blöt och besviken i dina myrorna-tant-stövlar ;D

2011-09-22 @ 20:13:35
Postat av: Maggan

En uppdatering hade vart på sin plats ;)

2011-09-29 @ 07:39:20

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback