18/10


Blääää...! Jag är så jävla förbannad. Så jävla less. Och just nu hade det varit så äckligt skönt att bara kasta sig in i en moshpit. Bara släppa allt och få ut lite aggressioner. Det var ett år sen sist nu. När jag kom hem från
Raised Fist-giget med en lättare hjärnskakning och halvkrossad armbåge. Okej, det behöver ju inte gå så vilt till. Jag hade nöjt mig med en lagom vild mosh just nu. 

En sms-diskussion fick mig att snea igår. Ringde mamma direkt när jag klev av vagnen, tänkte att det skulle hjälpa att prata om det. Men nä, det har gått ett dygn och jag är fortfarande förbannad. Jag gick hem och satte knytnäven i kudden.

I vilket fall så föll det sig naturligt att lyssna på lite arg musik med diverse svordomar idag. Och inget annat än Bring me the horizon's "It never ends" duger...



Anton verkar ha gått och lagt sig... Får ta och terra Andreas, skryta om hur bra(?) det gick på quizen, haha. 28 poäng! Det är 11 mer än sist. :)

Vad tycker du?
Postat av: fröken elin

du borde lyssna på lite fet hiphop marlene!

Postat av: Marlene

å fröken borde lyssna mer på min sorts musik ;)

2010-10-20 @ 21:33:52
Postat av: fröken elin

haha roligt att jag kan underhålla några iaf:P



haha jaaa men jag lyssnar lite på det med faktiskt! men värsta feta hiphopen får en att känna sig cool 8)

2010-10-20 @ 23:40:45
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback